Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani. BEÁLLÍTÁS

Segítségre van szüksége? Email: info@biokandallok-shop.hu | Tel: +36 30 785 7070 7:00 - 15:30

Kapcsolat

BIO FLAME, s.r.o.
Ulica Mieru 299
984 01 Losonc, Szlovákia
Telefonszám: +36 30/785 70 70
Írjon nekünk

Panasz
Panaszokra vonatkozó eljárások!

Abban az esetben, ha talál egy hibát a vásárolt terméken, a számlán,közölje velünk az adott problémát telefonon, vagy e-mail-ben.

1. Telefon - 06 30/785 70 70 számon, 7:00h - 15:30h - a hét 5 napján 

2. Email  - info@biokandallok-shop.hu - címen

               - bioflame@bioflame.hu

Telefonon vagy e-mailben fogunk megállapodni  abban, hogyan tudjuk megoldani a problémát.

Mikor tehet panaszt a vásárló?

Ha az áru átvételénél szemmel látható sérülést vesz észre, ezért semmi esetre nem ajánlatos a megrendelt árut aláírással átvenni a szálító vagy futárszolgálattól míg meg nem bizonyosodik az árú épségéről, (csomag kibontása,alkatrészek,rendelt áruk megléte,épsége). Ha észre vehető hogy a szállítás alatt sérült meg a termék, azt a szálítást végző cég munkatársánál jegyző könyvbe kell venni és haladéktalanul jelezze felénk, hogy mi is panasszal tudjuk élni a szállítást végző futár szolgálattal szemben.

Vevők jogai:

Az általunk eladott hibátlan termékekre 24 hónapos garanciát válalunk, de a vevő által keletkezett hibák miatt nem áll módunkban a terméket kicserélni. A garancia ideje alatt keletkezet hibák (anyagfáradás) vagy olyan hiba ami külső hatás nélkűl keletkezett a vásárolt termékben, bejelentést követően a lehető leghamarabb gondoskodunk a probléma megoldásán. A jótállási időszak a megrendelt árú átvételét követöen veszi kezdetét.. A garancia nem vonatkozik azokra a hibákra, amely miatt  alacsonyabb áron lett értékesítve a termék. Ha a panasz cseréjével jár, a garanciális időszak újra kezdődik az új árú átvételét követően. Ugyanez érvényes, ha van egy csere alkatrész, amely  garanciával biztosított. A hirdetések gyártási hibák vagy karakter hibákaért okozott károkért a szállítás vagy a tárolás és a garanciális időn belül. A garancia lejárta után a jog megszünik

A garanciális időn belül a fogyasztó jogosult a panaszra ha a hiba, nem az ő hibája miatt keletkezett.

A fogyasztónak joga kell ellátni a panaszt 30 napon belül. Ha az eladó nem felel meg a törvényes határidőnek, akkor a vevőnek joga van eldönteni, hogy szükséges az  árucseréje vagy visszatérítésre.

Létrehozva: www.eshop-gyorsan.hu

MGI2ZDNkZT